Babel

Fotowedstrijd: Ontdek het mooiste gebouw van Zaanstad!

Welk gebouw in Zaanstad vind jij het allermooist?

Gemeente Zaanstad bestaat dit jaar 50 jaar, en Babel, het Zaans architectuurplatform, viert dit met een reeks activiteiten, waaronder de fotowedstrijd 'Het mooiste gebouw van Zaanstad'. We sluiten het jubileumjaar feestelijk af met het grote Babel Festival op 5 oktober.

Tot en met 31 mei konden mensen hun zelfgemaakte foto van hun favoriete gebouw in Zaanstad insturen. Uit de vele inzendingen heeft een jury een selectie gemaakt van 25 foto's. Alle Zaankanters kunnen stemmen op hun favoriete foto!

De jury bestaat uit Marjolein Lensink-Neijzing (fotograaf), Lisa van Tongeren (stadsdichter), Annemée Dik (fotograaf en kunstdocent) en Anne van der Meulen (architect).

Op 5 oktober maken we tijdens het Babel Festival bekend welke foto de meeste stemmen heeft gekregen. De winnaar ontvangt een mooie prijs.

Stem nu en help ons het mooiste gebouw van Zaanstad te kiezen! Je hebt tot 15 juli om je stem uit te brengen.

Let op: je kunt slechts één keer stemmen, je keuze is onherroepelijk.