Babel ontvangt cadeau van de Coöperatieve Rabobank

Babel werd op 29 augustus bij het afscheid van Ariënne Kooter, directeur van de coöperatieve Rabobank in Zaandam, verrast met een cheque als cadeau. De overhandiging vond plaats tijdens haar afscheidsbijeenkomst in het nieuwe Rabobank-kantoor aan de Westzijde 9.

Ariënne Kooter zei hierover: “Ik neem binnenkort afscheid van de Zaanstreek en begin een nieuwe uitdaging binnen de Rabobank in een andere regio. Bij mijn vertrek mag ik een donatie doen aan een mooi maatschappelijk initiatief in de Zaanstreek. Ik wil deze graag schenken aan Stichting Babel. Jullie festival spreekt me persoonlijk erg aan. Het gaat over de toekomst van de stad en de streek, waarbij jullie de bewoners en jongeren willen betrekken. Samen bouwen aan een mooie toekomst, dat wens ik jullie van harte toe!”

Het waren warme woorden en een zeer welkome bijdrage aan het Babel Festival, dat in het teken staat van 100 jaar Zaanstad (1974-2074).

Foto: Ariënne Kooter en Piet Keijzer (voorzitter Stichting Babel).