Babel

Fotowedstrijd: Ontdek het mooiste gebouw van Zaanstad!

Brokking in Wormerveer

• Wedstrijd: Mooiste gebouw van Zaanstad
  • Ingezonden door: Esther Prinsze
  • E-mail: esprifotografeert@gmail.com
  • Toelichting: Ik woon sinds 2023 weer in de Zaanstreek en (her)ontdek die met mijn camera. Op een mistige ochtendwandeling langs de Zaan toog ik richting Brokking. Verouderde fabrieksterreinen en hun architectuur hebben vanwege hun minimale design een aantrekkingskracht op mij. Ik laat me hierbij inspireren door kunstenaarskoppel Bernd & Hilla Becher die documentaire en conceptuele fotografie koppelden.
  • Door deze foto (max 4mb) in te zenden, verklaar ik dat deze foto door mij persoonlijk is gemaakt en dat ik Babel en de media het recht verleen om deze foto vrij te gebruiken.: Door deze foto in te zenden, verklaar ik dat deze foto door mij persoonlijk is gemaakt en dat ik Babel en de media het recht verleen om deze foto vrij te gebruiken.