Babel

Fotowedstrijd: Ontdek het mooiste gebouw van Zaanstad!

Omgevingsdienst Noordzeekanaalgebied

• Wedstrijd: Mooiste gebouw van Zaanstad
  • Ingezonden door: Stef Bilo
  • E-mail: bilostefbilo@gmail.com
  • Toelichting: Dit gebouw is een pareltje van brutalistische architectuur. Gelegen naast het centrale station is het met zijn bruinroze grindbetonnen gevels een mooie tegenhanger van het staal en glas. Ik ben telkens best onder de indruk van de wand met zijn repeterende uitsteeksels die doet denken aan de zijbeuken van een grote kerk. Een abstract kunstwerk!
  • Door deze foto (max 4mb) in te zenden, verklaar ik dat deze foto door mij persoonlijk is gemaakt en dat ik Babel en de media het recht verleen om deze foto vrij te gebruiken.: Door deze foto in te zenden, verklaar ik dat deze foto door mij persoonlijk is gemaakt en dat ik Babel en de media het recht verleen om deze foto vrij te gebruiken.