Babel

Fotowedstrijd: Ontdek het mooiste gebouw van Zaanstad!

Pette Cacao / Boontoren

• Wedstrijd: Mooiste gebouw van Zaanstad
  • Ingezonden door: Pieter Heine
  • E-mail: Piet_Hein@msn.com
  • Toelichting: Vanaf mijn ouderlijk huis aan het Weiver in Krommenie keek ik over de daken naar Wormerveer en zag daar altijd een kroon boven de gebouwen uitsteken. Als kind heeft het me altijd al gefascineerd. Later op ontdekking als puber kwam ik er pas achter dat het het Pette-complex betrof en was dan ook verheugd dat het gebouw gerestaureerd zou worden. Het gebouw en de herinnering blijft leven.
  • Door deze foto (max 4mb) in te zenden, verklaar ik dat deze foto door mij persoonlijk is gemaakt en dat ik Babel en de media het recht verleen om deze foto vrij te gebruiken.: Door deze foto in te zenden, verklaar ik dat deze foto door mij persoonlijk is gemaakt en dat ik Babel en de media het recht verleen om deze foto vrij te gebruiken.